Russian Red - I love your glasses




S'apropa el PS 08, i es nota al carrer, la gent va boja aviam si ja has pogut escoltar tal disc de tal grup que toca al festival, i que son realment collonuts. Jo no soc de baixarme gaires discos, accepto recomanacions, com tothom, però em costa enganxar-me a algo. Ara si, quan escolto algo que realment m'agrada, aleshores em torno jo el pesat que no para de recomenar un disc o un artista fins desquiciar als que m'envolten. I això em pasa amb aquesta noia, ens ha deixat un molt bon disc, i amb la sensació de que te totes les qualitats necesàries per firmar una autèntica obra d'art en el seu seguent treball si continua fidel als seus principis i no ens la intoxiquen desde l'exterior, res a veure amb la quantitat de discos que pugui vendre. De moment us deixem amb aquests "i love your glasses", una meravella plena de dolçor i molt bon gust, i esperem que la podeu gaudir al Primavera Sound tot i que l'han programat a una hora no massa popular.

01- Cigarettes
02- No past land
03- They Don't Believe
04- Gone, Play On
05- Hold In Inside
06- Nice Thick Feathers
07- Kiss my elbow
08- Take me home
09- Wall are tired
10- Timing is crucial
11- Just Like a wall
12- Girls just want to have fun

el link cortesia sense permis de lamadrigueradeconejo.blogspot.com. Presentem disculpes, problemes tècnics.

Comentaris

Ley del Mínimo ha dit…
Muy bien. veo que estais cuidando el blog.

felicidades.

Entrades populars